2012. nov 22.

Megújulás!?

írta: ogy
Megújulás!?

Egész klub szinten hanyatlik a blogolás és bennem sincs már akkora lelkesedés, mint amikor elkezdtem. Volt pár biztató szó, de amúgy általánosságban a nagy semmi. Mostanában egészen váratlan helyekről jöttek noszogató kérések, így újra fellobbant a láng, még ha nem is olyan intenzitású, mint az elején. 

Talán a sok kép és a hosszú szövegezés miatt, de néha már nyűgnek vettem az írást, így most megpróbálok rövidebb bejegyzésekkel operálni, de gyakrabban. 

Sok köztes információ kimarad és csak a fényképezőgépem memóriakártyáján lesz nyoma, de nézze el nekem a publikum, hogy halovány emlékek alapján nem idézem fel az eseményeket. 

Az egészen biztos, hogy július elején egy egészen nagy volumenű építkezésbe kezdtünk, így erősen a nullára redukálódott az autókkal kapcsolatos tevékenységem. Semmilyen szerelést nem vállaltunk, csak a "rendes" kispolszki találkozókra mentünk el és Horice után csak egy külföldi rendezvényre (Zywiec) jutott idő. Képeimet nézegetve most vettem észre, hogy a lengyel találkozó után egyedül maradtunk kinn losival vásárolni. Aranyos a magányos kép a lengyelországi szálláson a nagy zöld Crafterrel. :)

Építkezés alatt igazi használatban csak a narancs volt, rengetegszer tetőcsomagtartóval. Mosni, takarítani és egyáltalán ránézni sem volt erőm és időm, csak hajtottam. Ennek ellenére nagyon jól bírta a rideg tartást és csak egy dinamó anya lazulást produkált, no meg megette a kartercsövet. :) 

A ház kivitelezését ugyan vállalkozó végezte, de mégis rengeteget dolgoztam rajta, de november elejére kijelenthetem, hogy majdnem száz százalékosan kész. Száz százalék alatt azt is értem, hogy minden a helyére van pakolva, rend a házban, a pincékben és GARÁZSBAN is. Volt némi logisztikai átcsoportosítás, aminek a szokásos eredménye lett, azaz még több alkatrész került Marosra és mégis több hely maradt. Érdemes néha rendet tenni. :)

Szegény kis igáslovamat ennek ellenére megtiszteltetés érte, mert a zsigulisok átküldtek egy filmezési lehetőséget emailben, amivel élni kívántam. Egy novemberi késő estén kellett megjelennem a Verseny utcában, ahova losi, Juli és KeMa kísért el. Kisautó szépen kiglancolva és szinte teljesen gyárira visszaalakítva. Persze ez csak az én lelki világomnak volt igazán fontos, szerepünk a statisztaság legalsó lépcsőjét is csak éppen súrolta, mehettem volna tetőcsomagtartóval is. Persze mi így is nagyon jól éreztük magunkat és rengeteg meleg teát bevittünk a mocsok hidegben. 

https://www.youtube.com/watch?v=8wvHhz7CC-k Ez a film előzetese, hátha valakit felcsigáz. Mi ott leszünk a moziban az elsők közt.

Ami ennél is meglepőbb fordulat volt, hogy a kis pirosra is igény mutatkozott. Eleinte nagyon tiltakoztam ellene, hiszen az autó szinte fellelt állapotban van és nem igazán alkalmas kiállításra, mert törött is, rozsdás is, van szegénynek elég baja. A galériába piros autót kerestek, amiből a szép állapotú (Cincinlovag) túl fiatal volt a Lengyel Intézetnek, ami meg jó lett volna (KeMa), az napi használatban van, ergo nem eshet ki két hónapig, így maradtunk mi. Nekem kapóra jött a lehetőség, hiszen addig sem az utcán áll az autó. Lehetőségekhez képest kicsinosítottam a nagy nap reggelén, de ebből külsőből nem sokat lehetett kihozni, ellenben a beltér annyira szép lett, hogy már-már megkönnyeztem. Eső persze esett aznap, de mi rendíthetetlenül haladtunk az Andrássy út irányába, ahol pont a kellő helyen szabad volt egy parkolóhely, így könnyedén fel tudtam kaptatni a járdára, beállítottam a rámpákat és a kockaköveket és már benn is voltam a galériában. Utca népéről ambivalens véleményem alakult ki a pár perces mutatvány közben. Egyik fele a szokásos büdös bunkó pesti, aki képtelen várni fél percet, a másik fele meg jópofa és megvárja és még meg is tapsolja a bejutást.

http://polinst.hu/node/8530  Itt minden fontos információ megtalálható a kiállításról és az utcáról is lehet integetni a kisautónak, ha valaki arra járna.

http://mno.hu/grund/kispolskibol-emlekmuvet-1118123 Ez meg talán az első publikáció a dologról. Őszintén bevallom, hogy nem hittem, hogy ilyesmi dologban részt fog venni valaha. :)

http://nol.hu/kult/20121122-auto_es_tortenelem Ez a második.

A harmadik pedig a Magyar Nemzet vasárnapi különkiadásában található. Feltételezem, hogy december másodikáig még lehet kapni az újságosoknál. 

http://leki17.hu/hirlevel/polakia_2012_17.pdf Frissítés. :)

Mi is van még? Suzukira elkészült a felni polír és már az új Yokohamák feszülnek rajtuk és eztán gyorsan le is járt a műszaki, de tavaszig nem foglalkozom vele. :) Fényképen nem igazán ütős, de élőben tipikusan parkolóban többször visszafordulós. Szép a gumi oldalról, szép a mintája és szépen is áll a felnin, ilyen sem volt még. Egy minimális ültetést még igényelne és akkor tökéletes lenne az én szememnek, de egyelőre beérjük ennyivel. Kagyló sincs már a kocsiban, azokat KG átvette. 

Hála az égnek a narancsról is lejár december elején a műszaki. Eredeti motorja ugye a kímélés miatt ki lett véve és egy 650-es tette a dolgát a helyén. Nagyjából 27.000 kilométert tettem meg ezzel a motorral és nagy gond sosem volt vele, de most egy kisebb ideig marad a hatszázas. Csere mindenféle gond nélkül megtörtént, egyedül cserélve sem vertem oda sehova, igaz ehhez levettem a kipufogót a helyén és visszafelé is utólag került rá a motorra. Sárga motor a műszaki és némi módosítás után kerül csak vissza, addig pedig forgalmi akadályosat játszunk a hatszázassal. :)

Hát ez sem lett rövidebb sokkal, de jókedvvel írtam. :)

DSC05918.JPG

Legyen kép azért a házról is, ha már ennyit güriztünk vele.

DSC05666.JPG

Magyar brigád a bialai plaza tetején.

DSC05668.JPG

Egyedül szomorkodik a hotel parkolójában.

DSC05670.JPG

Tankolás és az utolsó fillérek elverése a hazaút előtt.

DSC05933.JPG

Reggel még Salgó polcot fuvaroztam vele.

DSC05967.JPG

Este már a topless fodrászat előtt statiszta. 

DSC05954.JPG

Életem talán legjobban sikerült képe. 

DSC05959.JPG

Csapó!

DSC05971.JPG

Másnap már munka.

DSC05994.JPG

Mosás és polír után ennyit sikerült.

DSC05992.JPG

Idegen padlókárpit ellenére is csodaszép.

DSC05996.JPG

Sikoly. :)

DSC06000.JPG

 

DSC06003.JPG

 

DSC06006.JPG

 

DSC06015.JPG

Louis Vuitton, Armani és Gucci mellett egy kis emberi és megkapó. 

DSC06029.JPG

"Cicomázva."

DSC06064b.jpg

Magyar Nemzet Képeslap. 

DSC05773.JPG

Nekem nagyon tetszik az összkép. 

DSC05774.JPG

Sokkal szebben áll a hat és feles felnin, mint az A539. 

DSC06046.JPG

Volt.

DSC06048.JPG

Lett.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá