A legnagyobb 2.
Inkább egy nyúlfarknyi képriport lesz, mint hagyományos értelemben vett poszt. Nagyobb egységekben jönnek az új részek, lelkesedésem is töretlennek mondható, a jelenlegi szösszenet célja, hogy pár képen keresztül megmutassa, hogy mi tetszik és mi nem.
A motortér összképe nagyon hiteles, részletek is rendben vannak.
Egészen komoly kábelezése van, ami sok működő részletet sejtet.
Az ülések puha "műbőrből" vannak, a kárpit alatt valódi szivacsozás található.
Természetesen billenthetőek és a retesz is szépre sikerült.
A féklámpát a fékpedál fogja működtetni, ez itt a mikrokapcsolója.
Kéziféket is be lehet húzni és a váltókar is realisztikus.
Sárfogó zseniális, természetesen gumiból van.
Tankról lemaradtak részletek, pedig nem lett volna nagy dolog kidolgozni a domborításokat.
Gázpedál botrányosan néz ki, élethűre való kialakítása nem lett volna komoly feladat, az alagút alatt el lehetett volna rejteni a rögzítését. Padlókárpit is elbírt volna valódi szőnyeget, ha már az ülésekre ennyire rámentek.
Folytatást karácsonyra ígérték, amikor jobban belekóstolunk majd az utánfutóba. Az egyik oldalkeretet már megkaptuk az N126-hoz, amitől egy szempillantás alatt elillant az eddigi ellenszenvem iránta. Nagyon élethűre sikerült, de az igazán nagy durranást mégis az jelenti, hogy egy szabványos röplabda eltörpül mellette, egyszóval megbékéltem a vontatmánnyal. :)
Folytatása következik.