2017. nov 11.

A legnagyobb 2.

írta: ogy
A legnagyobb 2.

Inkább egy nyúlfarknyi képriport lesz, mint hagyományos értelemben vett poszt. Nagyobb egységekben jönnek az új részek, lelkesedésem is töretlennek mondható, a jelenlegi szösszenet célja, hogy pár képen keresztül megmutassa, hogy mi tetszik és mi nem. 

dscn2388_1.JPGA motortér összképe nagyon hiteles, részletek is rendben vannak.

dscn2400_1.JPGEgészen komoly kábelezése van, ami sok működő részletet sejtet.

dscn2419_1.JPGAz ülések puha "műbőrből" vannak, a kárpit alatt valódi szivacsozás található.

dscn2433_1.JPGTermészetesen billenthetőek és a retesz is szépre sikerült.

dscn2438_1.JPGA féklámpát a fékpedál fogja működtetni, ez itt a mikrokapcsolója.

dscn2442_1.JPGKéziféket is be lehet húzni és a váltókar is realisztikus.

dscn2443_1.JPGSárfogó zseniális, természetesen gumiból van. 

dscn2403_1.JPGTankról lemaradtak részletek, pedig nem lett volna nagy dolog kidolgozni a domborításokat.

dscn2428_1.JPGGázpedál botrányosan néz ki, élethűre való kialakítása nem lett volna komoly feladat, az alagút alatt el lehetett volna rejteni a rögzítését. Padlókárpit is elbírt volna valódi szőnyeget, ha már az ülésekre ennyire rámentek. 

Folytatást karácsonyra ígérték, amikor jobban belekóstolunk majd az utánfutóba. Az egyik oldalkeretet már megkaptuk az N126-hoz, amitől egy szempillantás alatt elillant az eddigi ellenszenvem iránta. Nagyon élethűre sikerült, de az igazán nagy durranást mégis az jelenti, hogy egy szabványos röplabda eltörpül mellette, egyszóval megbékéltem a vontatmánnyal. :)

Folytatása következik. 

Szólj hozzá