Update
Óriási csodák nem mentek végbe, ellenben egész sok elem elnyerte végleges helyét az autón. Feltöltöttem Castrol olajjal a váltót és rádobtam a szokásos sallangokat, majd losi segedelmével a helyére illesztetettük. Pár helyen ugyan levertük a festéket, de egyik sérülés sem vészes, így nem nőttek tovább a ráncok a homlokomon. :)
Hengerfej stagnáló állapotával tele lett a hócipőm, inkább gyöngyöztettem a másik darabot és jövő héten viszem a gépműhelybe, hogy újítsák is fel ezt is. Ennek további előnye, hogy lesz a polcon egy felújított kockám, ha a másik rakoncátlankodna. Szerves része a hengerfejnek a himbasor és a termosztát, ez előbbit lepucoltam, illetve raktam bele új hézagállító csavarokat, míg utóbbit szétszedtem, szintereztettem és esztergáltatok bele új perselyeket. Számításaim szerint már csak egy termosztátot és két M3-as csavart kell vennem a termosztát ajtajának rögzítésére, mert a gyári szegecses megoldás nem szimpatikus.
Bekötöttem a kéziféket, felszereltem a végleges fékdobokat, gátlók is a helyükön vannak, már csak jó minőségű szerelék kell hozzájuk, így a hátsó futómű is szinte kész. Hátul mindenképpen kell pogácsázni, ez látható is a képeken, azonban ez csak ideiglenes megoldás, hogy ne kelljen bakon hagyni az autót. A végleges -utcai- megoldásban tehermentesítő is lesz, ez a verzió jelenleg az esztergályosnál készül.
Tükrök a helyükön, de az ablak kereteivel vért izzadtam és kettőt tönkre is tettem, így hagytam az egészet a f…ba, mert csak ideges lettem tőle. Szerencsére van még otthon egy garnitúra új keret, de azokat még le kell marni és fel kell polírozni, hogy beszerelhetőek legyenek. :(
Jobbos ajtóba is bekerültek a szükséges alkatrészek, így tekerődik és nyitódik minden, ráadásul meglepő kultúráltsággal. Külön öröm, hogy a kulcsokat is megtaláltam a kilincsekhez, így zárat sem kell cserélnem. :)
Ui.: Jártam Salgótarjánban üvegekért és láttam egy egész pofás Polskit a parkolóban. A tulajdonos egész szimpatikus volt, egész jót beszélgettünk. :):):):):):)