2008. júl 07.

Akali és :):):)

írta: ogy
Akali és :):):)

Balatonakaliban kezdtük a hétvégét, ahol a skodások évi szokásos családias találkozójára utaztunk. Antiszociálisak voltunk és nem indultunk a geo-rallyn, illetve a felvonulásról is inkább visszafordultunk, mert nem éreztem túl hangulatosnak a 90-100km/h-s autókázást a dögmelegben, ám utólag kiderült, hogy maga a felvonulás Tihany területén volt, mi csak a felvezető gyorsasági szakaszt láthattuk.:):):) Helyette fürödtünk, napoztunk és a helyi vendéglátók kínálatát próbálgattuk. Műszaki hibaként felírható, hogy behányt a kilométerspirál, aminek baromira nem örülök, mert utálom cserélni. Valamiért nagy volt benne a súrlódás és leégett a külső gumi borítás és megszorult maga a spirál is.

Vasárnap hosszas szenvedés és hőguta után végre sikerült befejeznem a kocsi aljának a fényezését, így jövő hétvégére marad a maradék üregvédés, majd a trélerezés csodálatos fővárosunkba.:):):) Before partyként felhoztam már a pesti garázsba a hátfalat és a motorházfedelet, hogy szokják az új környezetet.:):):)

Múlt héten leugrottam Miskolcra egy garnitúra Bachtel márkájú felniért, amit fel is próbáltam a kocsira, de elég necces lenne Polskira feltenni, hiszen eredetileg Suzuki felni és osztókörmódosítóval már eléggé kilógna.:(

A leendő hátsó ablakra felragasztottam pár matricát, amit az utóbbi időben vettem.:)

Szólj hozzá