2018. dec 03.

A legnagyobb 3.

írta: ogy
A legnagyobb 3.

Bő egy éve írtam a legutolsó posztot az 1/8-as makettről és ez idő alatt elég sok rész érkezett a lengyelektől hozzá. Megkaptuk a csupasz bódét, amitől nagyon féltem. Egyrészt az épségben való kézhezvétel aggasztott, másrészt a fényezés minősége. Félelmem alaptalan volt, közel makulátlan a karosszéria, a fényezés sokkal szebb, mint az igazi pókokon, láthatóan polírozták is őket. Más probléma akadt vele, de ettől lett kézműves termék a sajátom és emelkedik ki a tucatgyártmányok sorából. :( :) Jelenleg a 103. résznél járunk a 125-ből, így a következő 1/8-as poszt a negyedik, és egyben befejező is lesz. Egyfelől sajnálom, mert jó móka összerakósdi, másfelől kézben tartanám már a végeredményt és jó lenne egy egyedi vitrinben tartani, nem zacskókkal védeni a portól. :) 

Hasonló paraméterekkel megjelent itthon a Dacia sor, amivel szemeztem, de végül győzött a józanabbik énem és nem fizettem elő rá. Nem sok a kétheti 2500 forint érte, de összeadva a számokat, mégis sokalltam egy olyan autó makettjéért, ami csak tetszik, de nincs hozzá komolyabb kötődésem. 1-0. A kosdi "butikba" járatják az előfizetést,  forgattam is a frissen érkezett zacskókat, tetszettek is a részletek, de erős tudtam maradni és továbbra sem fizettem rá elő. 2-0 ide. 

Ekkor jött képbe Jani haverom, aki minden szart megvesz, ami retró és keleti. Beszélgetésünk során megemlítette, hogy előfizetett a Dacia sorra, de ő igazából tufa hozzá, és kellene neki valaki, aki összerakja. Hamar konszenzusra jutottunk és az sem tartott vissza, hogy az első hét rész nincsen meg neki, azokat telefonos rendelés útján megoldottam, így még ebben a hónapban kezdhetem a Daciát. Pénzembe sem kerül, mégis Daciázhatok, így alakult ki a 3-0-ás végeredmény. :) 


dscn7262.JPGMég nincs minden összepattintva és a fotogénséggel is vannak bajok, de működik a kémia, jó az orra. dscn7266.JPGAz övek valódi övek. dscn7268.JPGOldalindex különösen jól sikerült, egyik kedvenc részletem.dscn7269.JPGÍzléses és praktikus az elemtartó megoldása. dscn7273.JPGMűszerfal világítás nagyon szexi, de lehetett volna melegebb színhőmérsékletű a led. Napellenzők lehajthatóak. dscn7275.JPGHa az orra jó, akkora a fara zseniális. Nagyon gyári, jók a lámpák, szépek a krómok. dscn7276.JPGEz a részlet botrányos. 
dscn7282.JPGZsanér, rendszám világítás, lökhárító. Akár egy igazi is lehetne, annyira jól sikerült.dscn7284.JPGRácsok és a zár sem csúnya. dscn7286.JPGBeömlő kicsit közelebb van a hátsó oldalablakhoz, mint gyárilag. dscn7290.JPGN126 arányait kevéssé érzem, de számomra jónak tűnik. dscn7293.JPGInnen is.dscn7295.JPGRészletek közelről is élethűek.dscn7297.JPGPlasztikus rendszám, nagyon menő.dscn7298.JPGOtthonos. :)dscn7299.JPGVirág a kedvenc, de a trükk csak ezután jön.dscn7302.JPGMinden mágneses. dscn7304.JPGHogy legyen min "megtapadnia" az étkészletnek. 
dscn7305.JPGdscn7308.JPGTetőszellőző is működik.

Kispolszkistól kispolszkisoknak: 126shop.hu

Szólj hozzá