Előkerült dobozok
Véget ért az év legnagyobb autós projektje, amit a Kangoo szolgáltatott. Egy szimering és egy kinyomócsapágy volt a fő bűnös és majdnem egy hónapig tartott, de beleálltam. :) Valójában egy nettó 3-4 napos projektről beszélünk, ha az ember átlagos igényekkel rendelkezik és minden alkatrész van polcon. :)
Francia autógyártás megértése után elővettem pár alvó projektet. Az egyik egy olasz kormánymű volt, ami már régóta pihen egy dobozban. Fogazott részei nem voltak túl jó bőrben, így nem voltam rest és kapott egy új csigaorsót, egy új pitman tengelyt és a körhagyó is új lett. Természetesen "csak" lengyel volt polcon, de azt hiszem ezen a hiányosságon túl tudok lépni, kívülről így is nagyon olaszos. Azért sem búslakodom, mert életem foghézagát sikerült összehozni és feltöltés után sem szivárog sehol. Már csak egy kész autó kellene hozzá. :)
Másik doboz a generátoros volt, amihez nyúltam. Elfogytak a saját részre felújított generátorok, kellett pár darab, hogy legyen mihez nyúlni, ha baj van. Kiborítottam az új alkatrészeket és szemre 4-5 gyári generátor lapult benne, csak darabokban. Először ezzel a kalács melóval kezdtem, a képeken az eredmény látható. Ház és a csavarok nem újak, de részesültek a megfelelő kezelésben, hogy újnak nézzenek ki. Ezután összeszedtem a koszosabb darabokat és elkezdtem bemocskolni a kezem, hogy másoknak is jusson felújított generátor. :)
Legyen egy kép a Kangooról is. :)
Szemre 4-5 újat össze tudok legózni gyári cuccokból.
Van pár finom részlet is.
Egy majdnem 10 éves fényképem újragondolása.
Szemcseszórás után első a mosás, utána a menetek simogatása következik.
Szeretem bennhagyni a régi csapágyat szóráskor.
Porrozsda eltávolítása a forgórészről.
Rájuk érdemes figyelni és vigyázni.
Aztán megtaláltam a makró funkciót a fényképezőgépen.
Közel Gucci. :)
Ez már az olasz kormánymű.
Minden porcikája szerethető.
Együtt az utóbbi napok munkája.