Motorkán mégy, legyen nálad hajtási.
Régóta szerettem volna magamnak építeni egy motort, de eddig csak másoknak raktam/ raktunk össze. Lassan gyűltek az alkatrészek, mindig tolódott a dolog, azonban mostanra szinte mindenem van gyári minőségben, így előkapartam a papíros motort a rotációs kapa és egy fehér ajtó szorításából. :) Pakolás során előszedtem a donornak szánt váltót is, ami nagy eséllyel lesz a korpusza a beépítendő darabnak. Motort óvatosan húztam szét, mert szerettem volna megóvni a csavarok épségét, hogy galvanizálás után újnak hassanak. Küllemre teljesen átlagosan retkes volt a blokk, ellenben a belseje jóval átlag feletti állapotú, pedig 100.000 felett futott és sosem bontották meg egy főegységét sem. Vezérműtengely „csapágyaitól” és a menetektől féltem a leginkább, de azok is gyönyörűek voltak, így a gépműhelyes részt kihagyhattam, csak a csinosításra kell összpontosítanom. Egy csavar ugyan bele volt törve a blokkba, de azt otthon is ki lehet operálni. :) Robinak köszönöm a kiszedőt, már csak KG-nak kellett volna nem elfelejteni szólni. :):):):):)