2008. már 17.

2008.03.14-15. Lengyelország

írta: ogy
2008.03.14-15. Lengyelország

Az idei első túra. Résztvevők: Csajos, Réka, Holló, Csabi, KG és én, no meg a Vivaro. :)
Indulás érdekesre sikerült, mert ezúttal nem KG volt a hunyó, hanem Holló, aki picit elbóbiskolt, így a tervezettnél csak egy órával később indultunk. Odafelé elég friss voltam, így átvettem a vezetés terheit, illetve újra gyakorolhattam dízelt navigálást, mert kijöttem a gyakorlatból. :) Schengen-nek hála pár perccel, illetve egy érdekes, de picit hátborzongató élménnyel lettünk gazdagabbak, no meg "gjúlázással" szegényebbek.:):) Gyorsan kiértünk, irány Tychy, ahol azonnal abszolváltunk egy nagy élményt, az eddig látott legszebb lengyel bontó képében megtestesülve. Alkatrészek meglepően kulturáltan tárolva, de az igazán nagy meglepetés az volt, hogy rengeteg új alkatrészük is volt, az áraik pedig brutálisak. (Valeo kuplungszerkezet, hozzá való gyári Bis tárcsával kevesebb, mint 3000(!) forint, majdnem teljes gyári motorborítás 1000(!) forint.) A negatív oldala az a dolognak, hogy pár hete dobálták ki a karosszériaelemeket, amiket szintén nem lett volna rossz megcsípni. Ami elem maradt, az is vicces, de ez a képeknél látható. (Bis felhasználók előnyben.) Tulajdonos bácsi -akit a kedvünkért rendeltek be- elég rosszul beszélt angolul, de annyit értettünk belőle, hogy ő valami főmufti a Fiat gyárban és neki erre sajna már nincsen ideje. Utólag döbbentünk rá, hogy be is tudtunk volna kéredzkedni a gyárba, de akkor nem voltunk ilyen leleményesek, így megelégedtünk a gyár parkolójával.:)) Többi címmel nem mentünk túl sokra, így a Michael Tuning felé vettük az utunkat, azonban a Gps megint megviccelt, így erdei ösvényeken keresztül vezetett minket, még a földutak opció kiiktatása után is.:) Michaeléknél megint érezhettük, hogy ismerősként üdvözölnek minket, hiszen kaptunk grátisz turbinkát a porlasztó és a légszűrő közé, illetve hajlandóak voltak némi árkorrekcióra is. A pawlowicei bontóban a szokásos alkatrészeket zsákmányoltuk, majd beváltottuk törzsvásárlói pontjainkat, fejenként két-két felesre, amire a bontósok hívtak meg minket. :):) (Nem tudom mit itattak velünk, de azon kevés tömények egyike volt, ami ízlett.) Kora este gyors sms-váltás történt Jacekkal a bolt kinyitása ürügyén, így megint lehetővé vált, hogy eladósodhassunk. (Gyári homlokfalamnak nincs még híre, de cserébe küldtek egy igen jó minőségűt, amit örömmel elfogadtam.) Szállásként ezúttal egy bájosan szocreál hotelt találtunk Bialában, ahol gombokért tudtunk alukálni, hogy másnap újult erővel bontózhassunk.:):) Bialai bontóban kicsit csalódtak bennünk, mert a szokásos nagy halom helyett csak egy picirit kreáltunk, így nem is volt annyira kedvük alkudozni.:):) Visszaút egészen gyorsan és zökkenőmentesen telt, a szarok egy részét kipakoltuk Maroson, a másik felével a "nyócba" lavíroztunk, a fennmaradó hányadról nincs információm, de feltehetően Holló hazavitte őket.:)

Jó volt. Pont. :)

Saját részre vásárolt dolgokat a két ömlesztett kép és a köztük lévő dolgok teszik ki. A műszerfalat még nem biztos, hogy beszerelem, de addig is jó, ha van, mert hátha. Vasárnap végre jutott időm felrakni az új termosztátot Gümixire, jelentem működik becsülettel és még a fűtés is ugyanolyan jó maradt, mint eddig. Állítottam gyújtást, illetve beraktam a Michael Tuningnál kapott légsűrítőt, vagy mi a szöszt, ami számomra meglepő volt. Sosem hittem ezekben a csoda izékben és csak azért tettem be, mert százszor szebb, mint a gyári szívászajcsökkentő, de magasabb fordulaton rendes szívóhangja van a kocsinak, illetve érezhetően rugalmasabb is lett tőle. (A végén még direktszűrőt és cápauszonyt is fog tenni a kocsikra?:):)) Természetesen Csajos motorjába is azonnal be kellett tenni a frissen vásárolt sporttengelyt, így megint nem maradt idő a kék autóra.:):) (Munka nagy részét ő végezte, én csak akkor mentem a közelébe a motornak, amikor hangos visításokat hallottam.:))

Szólj hozzá