2008. máj 05.

ÉLJEN MÁJUS ELSEJE!

írta: ogy
ÉLJEN MÁJUS ELSEJE!

Picit fáradt vagyok, ezért megpróbálok tömör lenni.:)
Május elsején kilátogattunk a szokásos keleti autós seregszemlére, ami a megszokott helyen, a Közlekedési Múzeumnál volt. Rengeteg szép autó volt és annak ellenére, hogy nem mi voltunk a sztárok, egész sokan megnézték a kocsijainkat, ami jól esett.:) Gümixi ezt úgy hálálta meg, hogy szétdobta a diffit, bár Holló szerint csak hézagot kellene állítani. Ettől függetlenül felemelő volt az érzés, amikor rükvercben pár méter után blokkolt a kerék, én meg kerestem a tükörben a nem létező tereptárgyat, aminek elviekben nekimentem.:):):)

Sanyi, Laci, Soma és Kg segítségével sikerült szereznem egy váltót, ami picit gyanús, mert újnak tűnnek a féltengelyek és a csoportkerék is teljesen hibátlan, de reménykedünk, hogy egy lelkiismeretes szerelő újította fel, vagy baromi keveset futott.:):) Lassan és nehézkesen sikerült csak kicserélnem és végeredményben fél négyre értem le Marosra, igaz ebben az is szerepet játszott, hogy Dunakeszinél visszafordultam, mert ott jutott eszembe, hogy az önindító szarjait otthon hagytam.:) Szerelés közben megcsodálhattam KG üregvédő tudását, aminek köszönhetően szerintem az én autóm jobb oldala is alaposan le lett védve, így nem kell félnem a továbbiakban a rozsdától.:):):):):):)

Továbbiakban csak címszavakban:
-Másnap jó sokáig csicsikáltam.:)
-Sok bontott apróságot megpucoltam.
-GRT-nél vettem patentokat, mert sokkal jobb minőségűek, mint a Dobmar. Hátrány, hogy nagykerként üzemelnek, ezért 25 darab alatt nem állnak velem szóba.:) Suzuki patent is olcsóbb volt, mint máshol.:) Ajánlom őket azoknak, akik szeretnek tartalékot képezni.:)
-Összeraktam az önindítót, szerintem egészen pofás lett.:)
-Stary typ kormányoszlopot megtisztítottam, lealapoztam, lefestettem és kibéleltem zsírral.
-Új kormánykapcsoló látható részét felpolíroztam, majd fel is csavaroztam a frissen festett oszlopra. Tanultam a hibámból és nem a letörhető fejű csavarral szorítottam össze a két felet.:):):)
-Elkezdtem a leendő fűtésboxomat kipucolni, illetve flokkolásra előkészíteni, azaz sorjátlanítani és megcsiszolni. Ahol kellett, ott pótoltam a régi lerohadt szivacsot.
-Kormányoszlop borítását is előkészítettem flokkolásra.
-Kivakartam a szarból Édesanyám kocsiját, illetve nyomtam üregvédőt a küszöbökbe.
-Gümixit is kitakarítottam belülről, illetve tettem be új turbinacsövet, állítottam kuplungot és ellenőriztem a motor és a váltó összekötő csavarjait.
-Benzintankot akartam még megcsinálni a hétvégén, de azt valamiért nem találom. ???

Szólj hozzá