2008. júl 23.

Nyári tali és némi haladás

írta: ogy
Nyári tali és némi haladás

Lezajlott az évi rendes velencei találkozónk, ahol ezúttal viszonylag sok külföldi képviseltette magát és összesen 85-90 kisautó vett részt a rendezvényen. Sok újat nem tudok hozzátenni a többiek által leírtakhoz, minden nagyon jól sikerült,semmiféle negatívummal nem tudom illetni a találkozót. Egyedül az egy nappal előbb történő indulásunk sikerült mókásra, miután pár kilométer után belebotlottunk egy önjelölt karatemesterbe, aki nem számított arra, hogy Polskiból olyan ember száll ki, aki ellenállást fog tanúsítani az ő agresszív viselkedésére.:):):) További 2-3 kilométer után kapott el minket a jégeső, így újabb kényszerű pihenőt tartottunk a Lágymányosi-híd budai oldalán.:) A tavalyitól eltérően idén becsülettel részt vettem a szervezésben, így baromira elfáradtam, de azt kell mondjam, hogy így is élvezetes volt a találkozó és rengeteg élménnyel gazdagodtam, megismertem sok új arcot.:)

Kék autóval kapcsolatban is van némi haladás.:) Vettem hárompontos Schroth öveket kék színben, így tudtam csinálni egy képet az összes eszközről amelyek a biztonságomat hivatottak majd szolgálni az autóban.:) Az öv "E" jeles és a leírásban szerepel a Fiat 126, így reményeim szerint a rend éber őrei nem bánthatnak érte, ellenben az üléssel lehet, hogy lesznek ezirányú gondok.:)

Egyéb apróságok: Lacitól kapott plexi tábla és kisautós zsírpapír, mindkettő a hőskorból.:)

Héten vittem pár apróságot homokszórós nénihez, flokkolós bácsihoz és voltam a vicces fiúknál a festékboltban, akik -Kg-nak hála- melegnek hisznek.:):):)

 

 

Szólj hozzá