2008. aug 18.

Nem állunk meg félúton, Leoncio pusztuljon.

írta: ogy
Nem állunk meg félúton, Leoncio pusztuljon.

Rendszeresítettem pár bevásárlókosarat a szobámban a jobb átláthatóság kedvéért. Egy a garázsba szállítandó és beépíthető alkatrészeknek, egy a galvanizálandó cuccoknak, egy pedig a homokfúvásra váróknak.:):)

Anno Réka kocsija alatt fetrengve megcsodáltam a Laceeeee által gyönyörűen lerücsizett benzintankot, ezt most jól lekoppintottam és az eredmény is egészen jó lett. :) Az áldozat egy gyári új tank volt, ami kapott új tömítést és szintjelzőt, aminek a külső részeit a biztonság kedvéért meghintettem benzinálló lakkal.:) Már csak hat rozsdamentes alátét és hozzá passzoló anyák és boldogság lesz.:)

Laprugó kengyeleknél hasonló sztori zajlott le, mint anno baz fényezésénél, így végül nem feketék lettek, hanem narancs színűek. Nem bántam meg. (Alapozó, filler, 2K akril.)

Ezenkívül szitált homokkal kezeltem pár olyan alkatrészt, amiket a homokfúvósnak nem merek odaadni a túl durva szemcsehasználat miatt. :)

 

Szólj hozzá