2008. sze 23.

Lassan minden készen van a futóműhöz.

írta: ogy
Lassan minden készen van a futóműhöz.

Címszavakban:

-Hátsó fékkör bekerült.

-Egyik hátsó trapézt újra kellett fényezni, mert valamitől beráncosodott, de az új réteg eddig nagyon tetszik.:) Hétvégére teljesen megszárad, remélem örülni fogok.

-Szinterezős megcsinálta az ültetett rugóimat és a trapéz bakjait, amit nekem két próbálkozás után sem sikerült normálisra lefényeznem.:) Mai napig nem értem, miért folyt meg állandóan, azon a baromi egyszerű formán.

-Galvanizálósnál leraktam pár új (rövid féltengelyek kúposhoz, furulyák, ékszíjtárcsa, hátsó rugó fölé tálcák) és pár bontott alkatrészt, amik idő előtt elkészültek, ennek nagyon tudtam örülni. Ilyen kör még nem volt, hogy mindennel maradéktalanul elégedett legyek.:)

-Egy felnit kivakartam a polírpasztából sok benzin és némi homokfúvás segítségével.:) Maradt még három. (Fotó erről nincs.:()

-Gümixinek összeraktam egy párátlanító ventilátort, ami megszólalásig olyan lett, mint az új. (Fotó talán később.)

-Lett új családtag, ha jól emlékszem 1:87-es méretarányú, kúpos és sokrácsos.:) (Viszonyításként egy 1:43-as Starline makettel együtt fotóztam.:))

Szólj hozzá