2009. jan 18.

Újabb fejlemények

írta: ogy
Újabb fejlemények

Sajnos a főkábelem továbbra sem érkezett meg, így csak a hátsó traktus sikálásával tudtam múlatni az időt. Még egy pici üregvédés a hátsó szélvédő alatt, majd motormosó és víz segítségével kitakarítottam a hátsó ülés alatti részt, hogy elnyerhesse helyét a szigetelő réteg.

Losi motorjához is elkészültek a szinterezett alkatrészek, így készre lehetett szerelni, illetve össze lehetett párosítani a váltóval, ami hihetetlenül könnyen ment. Sem a nyeles tengely, sem a brezonok nem akadékoskodtak, ellenben az égiek meghiúsították a röffentést, mert percekkel később sűrű pelyhekben kezdett hullani a hó, így csak arra maradt időnk, hogy tiszta csavarokkal összekössük a motort a váltóval. Sajnos így motor letakarva, négy téglán és egy rongyon várja a szebb időt.

Jártam a galvanizálós néninél is, ahova főleg bontásból maradt alkatrészeket vittem. Volt amivel nem lehetett már csodát tenni, de a nagyja sokkal használhatóbb és esztétikusabb lett, valahova biztosan jók lesznek egyszer.:)

Említést érdemel pár vateráról szerzett alkatrész is, amikhez igen olcsó sikerült hozzájutnom. Beszereztem egy csoportkereket (Egyeztetések szerint gyári.), egy tuti gyári veztengelyt és egy dinamó forgórészt, ami használtnak volt hirdetve, de nem az. :) A szempilláknak meg külön örülök, mert az már évek óta csak bennragadt készletekben létezik.

Ui.: Utolsó kép Tibeeenek és Lajoskának. :)

Szólj hozzá