2009. jún 09.

Apránként, de haladunk.

írta: ogy
Apránként, de haladunk.

A nagy elhatározás megtörtént, így nem maradt más hátra, mint a tettek mezejére lépni. Gátlót csiszolni és fényezni nem volt kedvem, így mindig csak halogattam ezt a feladatot. Egyik hétvégén azonban jött némi ihlet, így megcsináltam és nem bántam meg, hogy erőszakot vettem magamon, mert az eredmény roppant mutatós lett, igaz a képek nem adják vissza az eredményt maximálisan. Rendes szerelék egyelőre azonban nincsen hozzá, így beszerelni nem tudom őket. :(

 

Lendkereket a legkímélőbb gyönggyel fúvattam meg, majd kapott egy nagyon vékony réteg fekete festéket, hogy a rozsdásodást megelőzzük. Ezzel nem volt több gond, azonnal a helyére tudtam illeszteni a gyári csavarjaival és egy galvanizált alátéttel.

 

Gyújtáselosztó még egy függőben lévő projekt. Anno vettem újonnan gyári Zelmotot, de egy kicsit fel akartam dobni némi polírral, azonban a felülete elég silányul van kivitelezve és az anyaga sem a legideálisabb a polírozáshoz, de megpróbáljuk kihozni belőle a maximumot. A képeken az első lépcső utáni állapot látható, némi mosollyal fűszerezve. :)

 

Az elmúlt hetek eseményei között a legnagyobb durranás egyértelműen a váltó összerakása volt. Laceeee-val már elég régóta egyeztetek a témában és sikerült egy időpontot is találnunk, ami mindkettőnknek jó volt. Egyedül a tőcsavarok galvanizálása volt necces, de egy nappal az utazás előtt azok is elkészültek, így minden egyben volt ahhoz, hogy összehozzunk egy szinte új váltót. Természetesen az összes fogaskerék, a csoporttengely, a féltengelyek és a diffi is gyári új volt, emellett rengeteg apróságból (reteszelők, rugók, szinkronlemezek…) is szereztem újat, illetve a fedél is szimmeringes lett. Szimmeringek amúgy mindenhol Cortecora lettek cserélve, mert talán ez az elérhető legjobb minőség Polskihoz. Rengeteg köszönet jár ezekért Gáspáry Lacinak, mert sokat rohangált a szarjaim után és ezzel nagyon sokat segített. Köszike! :)

 

Pécsre Suzukival mentünk és hiába nem volt túl dinamikus az autó a nehéz kerekekkel és a majdnem öt szétszedett és egy komplett (KG lefogazott darabja.) váltóval, azért a 6-os út óvatos száguldásra csábított. Szerelés természetesen sok mókázással telt és elég jól sikerült a gyűjtögetés is, hiszen mindössze egy elütős anya hiányzott a teljességhez, de azt pótoltuk máshonnan.

Este nyolcra kész lett a váltó, majd megérkeztek Petiék is, így tovább emelkedett a hangulat. Az ezután készült fotók már nem publikusak és biztosan sokan fogják mostantól utálni a „Kelj fel anyám…” kezdetű nótát is. :):):) A tökre pedig vigyázni kell! :)

 

Sok-sok köszönet Laceeeenak a szerelésért, illetve külön köszönet a krómozás intézéséért, a szállásért és a jó hangulatért. :)

 

12. képen tanult kollégám utánoz valakit, a megfejtéseket pü-ben várom.

15. képen pedig a "tök". :)

 

 

 

 

Szólj hozzá