2009. sze 18.

Októberre műszaki.

írta: ogy
Októberre műszaki.

Úgy tűnik jót tesz az autó épülésének, ha mindenféle ígéretek teszek itt a blogon, ezért ismét ezen a fórumon írom le a következő tervemet. Jelenlegi körülmények közt az érvényes műszaki vizsga az elsődleges cél, amit legkésőbb október utolsó napjáig szeretnék abszolválni. Mivel a leendő rendszámom árát sokallom és szeretnék picit spórolni, no meg a kihívásokat is szeretem, ezért úgy döntöttem, hogy nem sundám-bundám műszakira megyünk, hanem szépen beállok a Mozaik utcai vizsgasorra, mint bárki más. Addig még fogom használni a kocsit engedéllyel, ezért a fékek is össze fognak jobban érni, a többivel meg nem lehet nagyobb gond. Természetesen gyári felnin, gyári övvel és gyári üléssel fogok megjelenni az ominózus helyen. :)

Ennek megfelelően folytattam az autót, azaz a kidolgozatlan részekre feküdtem rá. Holló segedelmével véglegesre szereltük az elektromos hálózatot, kicseréltem az izzókat újakra, raktunk be végleges ablaktörlő ütemszabályzót, illetve a kábelek elvezetését is megcsináltam csinosra. Ablakmosóhoz is szinte minden benn van, bár egyelőre nagypolszki ablakmosóm lesz, mert 126-oshoz valót nem találtam sehol. Motorház nyitása sem megoldatlan dolog már, szépen dolgoznak együtt a japán és lengyel alkatrészek, idővel pedig egy német is társulni fog hozzájuk. :)

Belső teret is be kell rendeznem, de egyelőre nem szegték be a kárpitokat, így maradt a műbőr ülésekkel és az oldalkárpitokkal való pepecselés, amiben losi volt a segítségemre. Gy.k.: megcsinálta nekem, hiszen ő amúgy is imád takarítani. Köszönöm neki, tényleg tökéletes munkát végzett, nem nagyon tudtam belekötni, pedig az erősségem. :)

Ha már szóba került losi, akkor említésre méltó, hogy Pityu hátsó futóművének alkatrészei is szép lassan szépülnek. Szinte minden készen van már, csak a galvanizálás várat magára, no meg a lengőkar fényezése és két új gátló. Színben természetesen harmonizálni fog a futómű a már elkezdett iránnyal. :)

Pityu leendő felnijei is le lettek gyöngyözve, nekem már így is baromira mutatósak, de még szebbek lesznek nemsokára. :) Gumik is megérkeztek rá Németországból, de amíg nincsenek teljesen készen a felnik, addig váratom őket a gumisnál. :)

Ui.: Voltunk állatkertben, ahonnan kicsempésztünk egy ráját, majd némi igazítás után beépítettük KG autójába. :)

 

 

Szólj hozzá