2008. már 10.

Jobbos ajtó

írta: ogy
Jobbos ajtó

Egész hétvégére szabaddá tettem magam, hogy újult erővel az autó összerakásán ügyködhessek.:) Szombaton nem voltak túl kedvesek az égiek, mert egész nap csöpögött az eső, így a kékkel nem tudtam foglalatoskodni. :( Cserébe Gümixin kreált foltot csinosítottam, illetve végigtömítőztem a küszöb és a padlólemez csatlakozását. Sajna egy kicsi víz még mindig volt a küszöbben, ezt hőlégfúvóval, illetve kompresszorral távolítottam el. Ezután jó adag üregvédő, pici porszívózás és boldogság aznapra.:)

Vasárnap kegyeibe fogadott az időjárás és szikrázó napsütés fogadott, így gyorsan kitoltam a Kisautót a garázsból, egy óra alatt rendet vágtam, majd morfondíroztam, hogy mit is csináljak. Választásom a jobbos ajtóra esett. Szétszedtem az üveget megvezető síneket és lelakkoztam a fém keretüket, mert ezek valamiért nagyon gyorsan hajlamosak elrohadni. (Az autó nem nagyon fog vizet látni, de menjünk biztosra.:)) Az ablak fém kereteit is kezelésbe vettem, amikről már régebben lemartam (B.Róbert pécsi lakos segítségével egy lépcsőn ücsörögve.:)) a szintert, illetve fel is lettek polírozva, de a sok rakosgatást nem hálálta meg a fényesített felület, így újra át kellett őket polírozni. Ezt követően csak rakosgattam alkatrészeket (új üveg, bontott szerkezet, új apróságok) és lőn egy működőképes ördögi szerkezet. Ablakot az eredeti csomagolásában raktam be a helyére, mert a gyári ajtóba baromi nehéz besuvasztani egy elegant üvegét. Szerencsére így karcolás nélkül úszta meg a műveletet az üveg. Beraktam még a zárat (szintén új és a látható részek polírozottak) és az új külső krómos kilincset, illetve a zár polírozott ellendarabját is. Az ütközőnél volt egy kis bibi, mert rossz csavart vettem hozzá, így nem fekszik be a helyére a csavar feje.:( Természetesen ezt cseréljük. Csomagtér zárját is be szerettem volna applikálni, de az utángyártott bovden háza baromi silány, így inkább keresek egy szép állapotú bontottat.

Egyéb történés: Swift felnijeit elvittem peremigazításra és polírozásra. Picit sokallottam az árat, de nincs mese, meg kell őket csináltatni, hogy felrakhassuk az új gumikat.:)

Szólj hozzá