2008. már 18.

Swift felni

írta: ogy
Swift felni

Hétfőn egy régen dédelgetett álmom vált valóra, hiszen oldható kötés került a Suzuki alufelnijei, illetve nyári gumijai közé. Este kiszaladtam Mogyoródra a polírozóshoz, aki szépen leesztergáltatta a felnik peremét, majd tükrösre is polírozta őket. Az eredménnyel elégedett vagyok, remélem jól fogja bírni a fékport, illetve a hétköznapi megpróbáltatásokat.:):)  Eddig két polírozóssal dolgoztattam és mindkettejük szép munkát végzett, így bátran ajánlom őket. A mostanit (http://felnipolirozas.hu/) inkább perem polírozásra,  illetve nagyobb felnik javítására, mert 18"-os felniket is tudnak vállalni, míg a régebbit  (http://polirozas.info/) bármire, ami nem nagy felni, mert eddig itt csinálták  az általam látott legszebb felületet. (Kisvárdai srác munkáját is láttam már és annál is szebb.)

Természetesen nem bírtam magammal és hazaugrottam a felnikhez passzoló gumikért, így két darab már fel is lett szerelve. A peremvédőtől picit többet reméltem, viszont kárpótolt a vártnál erősebb feszülés, ami az elsődleges cél volt.:):) (165-ös guminál a peremvédőnél kerek 200mm-t mértem, ami szerintem nem rossz.:)) Gumis bácsi jelezte, hogy legközelebb is este hét után menjek, mert a főnök el fog zavarni, ha meglátja, hogy mit szeretnék a 6,5-es felnikre felszerelni. :):) Továbbítottam irányába, hogy már láttam 165/35 R17-et is és a 17"-es felnik nem arról híresek, hogy 7,5" alá merészkednek.:):):):) Este az ágyam mellé gurítottam a kerekeket, hogy azokkal feküdjek, illetve velük is keljek.:):)

Ha már gumizunk, akkor említést érdemel még, hogy Robi barátom pár hete hozott nekem 12 db lötyi csavart Gümixi felnijeihez, így csak a kerékőrök hiányoznak, illetve várom, hogy Németországból megérkezzenek a gumik is a felnikre. (Pénzt már visszaigazolták, hogy megérkezett, szóval nincsen sok vissza.:)) Ezután maradék két gumi a Swiftre és békesség lesz gumi és felni fronton.:):)

Szólj hozzá