2008. ápr 07.

Erre mit tudok mondani??

írta: ogy
Erre mit tudok mondani??

Meghosszabbítottuk a hétvégét egy nappal, így pénteken megpróbáltam behozni mindazt, amivel az utóbbi időben elmaradtam. Megjött a Swiftre a másik két gumi, ezeket fel kellett tetetni, illetve szándékomban állt az autókat elvinni futóműállításra is. A logisztikai részletekről nem írnék semmit, de sok rohangálás és dugóban ácsorgás után elmondhatom, hogy mind Gümixin, mind a Swiften a végleges nyári kerekek és felnik vannak és a futóműveik is be vannak állítva. Jah és nem vagyok hülye és valóban nagyon el volt állítva a Polskin a geometria, ezért csinált életveszélyes manővereket egy-egy érdekesebb szituációban.:):):)

Intézkedtem kagylóülés témában is, nevezetesen meglátogattam Andrást, hogy egyeztessünk a sínnel kapcsolatban. Egyik autója: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=17783 Ennek az építése közben vett egy Swift leszármazottat (Pontiac Firefly), hogy trógeroljon vele, majd annyira beleszeretett, hogy később vett egy ilyet: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=35680 :):):):):):):) Ő sem százas.:) Donor autóján láttam, hogy 20 éves korára egy Swift is elég csúnyán szét tud hullani, így megpecsételve éreztem a hétvégémet.

Marosra leérve persze szembesültem azzal, hogy számtalan szebbnél is szebb gyári oldalfal vár engem, hogy végre lepucoljam róluk a rozsdát és megfelelő állapotukban eltegyem őket az útókornak. Annak ellenére órákig tartott a művelet, hogy közel sem voltam annyira alapos, mint az anno felhasznált elemeknél.:( Jah és nincsen mind a két pár lepucolva, szóval ez csak az első kör volt.:)

Swiftnek lekaptam a jobb elejét, kimaszkoltam a maradékot, majd homokkal, illetve egyéb manuális módszerekkel tisztogattam az arra érdemes részeket, ezután savas alapozó és tömítőzés. Alvázvédő jól megtréfált, mert szürkének hívják és annak is rendeltem, de szerintem erősen fehér, ami nekem annyira nem gyere be. Nem is sikerült túl szépen felvinnem, így ha szép nem is lett, de legalább jó. Szerencsére a kerékjáratot szépen kitöltik a kerekek, így nem fog látszani.:) A régebben lecsupaszított ajtót alaposan meghintettem üregvédővel és vissza is pakoltam a már kipucolt ajtókárpitot. Végre valamire azt mondhatom, hogy kész.:):):)

Gümixin nem akartam nagy dolgokat csinálni, csak a törött gázpedált és a szoruló gázbovdent akartam kicserélni, de úgy tűnik, hogy már ezek is meghaladják a képességeimet.:) Új gázpedálon nem stimmeltek a furatok, így a régit szét kellett szedni, hogy pontosan tudjam bemérni a lyuk megfelelő helyét a talpon. Eddig semmi gond. Két csavart is fantasztikusan egyszerűen be tudtam csavarni, bovden is viszonylag könnyen a helyére ment, de a beállításnál a gázpedál az első pöccintésre kettétört. Ekkor kezdtem el igazán értékelni, hogy a régi pedált szétnyiszáltam.:) Suzuki még szárad, viszont kocsi kell a hétre, így kemény voltam és a bovden huzigáló csonkot nyomkodva mentem haza, útközben kiértékelve a vékony talpú cipőkkel folytatott kapcsolatomat.:) Szerencsére otthon már volt rendes gázpedálom, így a parkolóban orvosoltam később a problémát. Érthető, hogy ezek után egy rendszámvilágítás és egy 126p felirat be, -és felszerelése milyen katartikus élménnyel örvendeztetett meg.

Szólj hozzá