2008. sze 01.

Keleti találkozó és az orrok

írta: ogy
Keleti találkozó és az orrok

Tavaly ilyenkor vettünk részt az egyik legjobb kispolszkis találkozón, így izgalommal vártuk az ezévi a folytatást. Odafelé út picit nyögvenyelősre sikerült, mert volt némi műszaki problémának, de ezt apránként orvosoltuk és végül időben és biztonságban megérkeztünk a Cora parkolójába, ahonnan vásárlás után egyenesen a szállásra mentünk. A bükkszentkereszti tábort pár hónappal ezelőtt Robi már megmutatta, így nem ért váratlanul, hogy mennyire eldugott és takaros. :) Első este az új arcokkal történő szocializálódás közben, nagyon jól éreztük magunkat, így másnap picit nehezen tudtuk összeszedni magunkat a hétvége nagy eseményére, ami nem volt más, mint a Borsod Volán által felépített igen ötletes ügyességi pálya.:) Előtte egy gyors KRESZ,- és Polski ismereti teszt, majd igazi vizsgadrukk az "igazi" verseny előtt, ami úgy volt beharangozva, hogy itt kiderül, hogy "Ki a király?". Nos a király Endre volt, de a királyfi én lehettem, mivel a gyakorlati pályán második eredménnyel végeztem, ami -az elkapkodott tesztekkel- összetettben egy harmadik helyet eredményezett. Büszke voltam a teljesítményemre, mert olyanokat is magam mögé tudtam utasítani, akiket nagyon jó sofőröknek tartok. (Hivatásos sofőr (:)) és egykori oktató is volt a mezőnyben, KG-ról, baz-ról nem is beszélve.)

Esti program ismét sütögetés és beszélgetés volt, majd másnap reggel a szemerkélő esőben elindultunk haza. Az út sokkal simább volt, mint lefelé, még arra is jutott idő, hogy beszélgessünk vicces 500-asos fiúcskával, illetve dézsmálhassunk napraforgót az út szélén.:)

Baromi gyorsan eltelt ez a három nap, de megint nagyon jól éreztük magunkat, még akkor is, ha idén nem volt gokart.:):):)

Erre a hétvégére az "orr" szétvágása, illetve szétfúrása volt cél. Holló pár hete talált a bontóban egy hihetetlenül szép állapotú Polskit, amit -szemrevételezés után- én is alkalmasnak találtam arra, hogy Gümixi orrának a helyére transzplantálódjon. Bontósokkal szét is vágattuk a kocsit, de "hagytak" rajta kis pluszt, mert az ajtók is rozsdamentesek voltak és a padló is csak a szélén volt egy picit beteg. :):) Hollóval el is hoztuk, majd a kertjében el is szállásoltuk, egy másik -kisebb- orral együtt, amiről a homlokfalat szándékozom megmenteni. Millió köszönet neki mindenért!!!

Pénteken este átjött András és ellátott tanácsokkal, hogy hol vágjak, fúrjak, hogy minden a legjobb legyen. Ezen útmutató szerint álltunk neki a munkának. Először mindent kibontottunk a kocsiból, majd osztozkodtunk a zsákmányon.:):) Kicsontozás után elkezdtük lefúrni a sárvédőket, ami alatt a külső dobok is egész szépek voltak, így lehet, hogy azok is maradnak.:) Maradék időben a tűzfal első részeit sikerült lefúrni, aztán elég lett. Hollónak sok köszönet a papiért, a helyért, gépekért, cirmos cicás szórakoztatásért. :):):):)

Tanulságok: 1.Sokáig gazdátlanul álló Polskiban bármelyik üregben lehet darázsfészek. :) 2.Lengyel munkás precíz és pontos, akár 16 centit is képes kihagyni, ha ponthegesztésről van szó. :)

Üzenet Lacinak: Utolsó képen látható négy alátétre lenne szükség újban.:):):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá