2008. sze 29.

Felnik, hengerfejek és az utolsó csekk.

írta: ogy
Felnik, hengerfejek és az utolsó csekk.

Sajna ez a hétvége a szokásosnál is rövidebb volt, így nem sok haladás történt. Beraktam az új polcot a garázsba, így felszabadult némi hely és találtam fél köbméternyi alkatrészt, amit át fogok válogatni, talán ezzel is további légüres teret nyerve.:)

Egy felnit a múltkor már kivakartam a polírból, most ezt ismételtem meg egy másikon is (Első képen jobbra a megtisztított verzió, balra a még retkes.), majd mindkettőt lefestettem alapozóval, hogy megtapadjon a végleges réteg . (Vakus, majd vaku nélküli kép.) Maszkoláshoz nem volt erőm, így inkább lefestettem az egész felnit, majd némi szikkadás után a felesleges részekről visszamostam az alapozót.:) Szép lett az eredmény, tetszik. Száradás után picit mindenhol megcsiszolom , majd jöhet rá a végleges szín, ami még nem eldöntött. :)

Ha már elöl volt a benzin és lüktetett is a fejem tőle, akkor nagyjából megpucoltam a megtalált hengerfejeket, ma reggel pedig az egyiket már le is adtam üveggyöngyözésre, pár első kerékagy társaságában. Ezután gépműhely, majd zacsiban várják, hogy felkerüljenek a leendő motoromra.

Véglegesen megszáradt az újrafestett lengőkar is, így felhoztam Pestre, talán a héten jut rá idő, hogy elnyerje tesójával a végleges helyét.:)

Update: Közben kiderült, hogy a Suzuki utolsó törlesztőrészletének a csekkjét már nem kell befizetnem, így lassan kikerül a forgalmiból a Lombard Lízing neve, mert végérvényesen az enyém lett a kocsi.:)

Szólj hozzá