2008. okt 03.

E öröm, e bódottá

írta: ogy
E öröm, e bódottá

Végeztem a hátsó futómű környéki javításokkal, kevertettem aerosolos javítófestéket, amit nagyon ügyesen eltaláltak a boltban, így meglepődve szembesültem azzal, hogy nincs más dolgom, mint aggatni a bódéra a sallangokat. Lengőkar felrakásától kicsit féltem, hogy nehéz alátétezni, meg úgy feltenni, hogy ne verjek össze mindent, de KG segítségével pár perc alatt felkerült az egyik, majd önbizalomtól dagadó keblekkel, segítség nélkül felraktam a másikat és semmit sem b...tam össze.:):) Hipp-hopp bekerült a rugó is, de a fékalaplapnál gondok támadtak. Kiderült, hogy Hollót "megvezették" a gyáli piacon és Cinquecentohoz való fékalaplapot kapott, aminek a furatai máshol vannak. Ez még nem is viselt volna meg, ha nem közösen vittük volna a fékalaplapokat szintereztetni és az osztozkodásnál nem nekem jutott volna a csinkve lap.:):):):)

Ráadás fotók: Gyöngyözött Bambino hengerfej és üthető csavarhúzó, ami sokkal olcsóbb,mint gondoltam és tuti hasznát fogom venni a főtengely külső csapágyának kiszerelésekor.:)

Szólj hozzá