2009. ápr 04.

És Talmácsi sem vagyok.

írta: ogy
És Talmácsi sem vagyok.

Apránként haladok csak a motorral, mert valamivel mindig szívás van. Tökéletesnek hittem a blokkot, de mégis találtam rajta egy elnyalt menetet, illetve a betört csavart sem sikerült kiszednem házilag, így vihettem ezt is a budaörsi gépműhelybe. Ez még nem is lenne akkora probléma, de utána újra ki kell ragasztani, illetve újra át kell gyöngyöztetni, majd átmosni. Már csak a mosás van hátra.:)

 

Végre a hengerfej is készen lett, de saját balf….gomnak hála ezt is vissza kell még vinnem, mert a himbasor tőcsavarjának egyik menete nem tökéletes. Kezd tele lenni a hócipőm ezzel az export hengerfejjel, az lesz a vége, hogy rádobok egy sima gyárit. :) Amúgy a gyárilag beépített furulyák ki lettek belőle szedve és fel lettek marva az üregek, hogy fogadni tudja a gyári hosszú furulyákat. Az ötlet Milántól származik, aki Pandán vitte ezt véghez.

 

Egyetlen felhőtlen örömöm az volt, hogy megtaláltam a Loctite motortömítőmet, ami még be sem száradt, így ezen tudok párezer forintot spórolni és még rohangálnom sem kell egy új után. :) Ha már Loctite, akkor köszönet KG-nak, hogy rendelkezésemre bocsátotta a menetrögzítő kenőcsöt, ami nagy hasznomra fog válni. :)

 

Időközben elkezdtem szétszedni a régebbről eltett hibás váltókat, amik donorként fognak szolgálni. Természetesen a fődarabok mind gyári új elemek lesznek, de amit ki tudok ezekből nyerni, azokat fel fogom használni. Laceeee kolléga volt olyan kedves és elvállalta a korrepetálásomat. :) Az első váltó irreálisan jó állapotú volt, emlékeim szerint csak a diffi rosszalkodott benne, így örömmel fogom felhasználni a részegységeit, mert ebben bízom a legjobban. A második erőátviteli egység Csaba tulajdona volt, amiről sajnos még nincsen fotóm, pedig a teljesen ledarált négyes fogaskerék biztosan sokak számára okozott volna vizuális orgazmust.

 

Szokás szerint bővült az apróságok tárháza. Sikerült vennem egy szép állapotú posztert, aminek hátoldalán a leírást magyarra fordítottak lengyel barátaink. Különösen viccesre sikerült. :) Lacinak hála van olasz záram a motortértetőre, aminek igazi értéke számomra, hogy új és gyönyörű Torino felirat díszeleg a kulcson. Amiről még nem készült fotó és szintén Lacinak köszönhetem, az egy komplett barna kárpit az utastérbe. Ha sikerül megfelelő állapotba hozni, akkor ez fogja ékesíteni a belteret, egy hozzá passzoló króm csíkos ajtókárpittal.

 

Mikitől egy Abarth hővédő érkezett, ami azért kellett, mert formája pont passzol az autó átalakított részéhez. Az apróságokat pedig közösen készíttettük KG-val, jutott belőle bőven mindenkinek. :)

 

Témába annyira nem vág, de rucika vásárlás közben találtam olyan polókat, amik a Haynes könyvkiadó közreműködésével készültek. Hosszas tépelődés után egy Miniset vettem. Sajnos sem 500-as, sem 126-os rajzzal ékesített nem volt.:(

 

 

 

 

Szólj hozzá